استاندار البرز خواهان برطرف شدن مشكلات ورزشگاه انقلاب كرج شد
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش خبرنگار ایرنا 'عیسی فرهادی' روز یكشنبه در جلسه با مسوولان باشگاه سایپای البرز و اداره ورزش و جوانان استان البرز افزود: حضور سایپا یك فرصت است و همه مسوولان باید از این فرصت به نحو احسن درجهت معرفی استان استفاده كنند.

وی ورزش را بهترین معرف توانمندیهای استان خواند كه با حضور باشگاه سایپا این زمینه برای استان البرز فراهم شده است.

استاندار البرز تاكید كرد: باید از این فرصت به نحو احسن استفاده كرد كه در غیر این صورت فرصت به تهدید و آسیب تبدیل خواهد شد.

فرهادی گفت: باشگاه سایپا در استان البرز هواداران بسیاری دارد كه خواستار برگزاری بازیهای خانگی تیم سایپا در شهر خود هستند و ما باید با رفع موانع و مشكلات، خواسته مردم را برآورده كنیم.

وی اضافه كرد: نظر استانداری برگزاری مسابقات خانگی سایپا مقابل تیمهای استقلال و پیروزی در كرج است، كه من از همه مسوولان ذیربط می خواهم با رفع مشكلات و موانع موجود هر چه سریعتر زمینه برگزاری مسابقات بزرگ در استادیوم انقلاب كرج را فراهم كنند.

در ادامه این نشست ' آرش كوشا ' مدیرعامل شركت فرهنگی ورزشی سایپا، با اشاره به مشكلات و موانع موجود گفت: ما از تمام زحماتی كه درخصوص رفع مشكلات انجام شده تشكر می‌كنیم ولی خواستار سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی استادیوم انقلاب هستیم.

وی با اشاره به بازی سایپا با تراكتورسازی افزود: در بازی سایپا با تراكتور سازی حدود 14 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور پیدا كردند و این دیدار بدون كوچكترین مشكلی برگزار شد و این نشان می‌دهد كه كرج و استادیوم انقلاب توان برگزاری مسابقات بزرگ را دارد.

كوشا با اشاره به كاهش سهمیه فوتبال كشور در آسیا گفت : از دلایل كاهش سهمیه فوتبال كشور در جام باشگاه‌های آسیا اشكالات ورزشگاهها بوده كه استادیوم انقلاب كرج نیز از این موضوع مستثنی نیست.

وی افزود: در آینده نزدیك مجددا بازرسان AFC به كرج خواهند آمد و از استادیوم انقلاب بازدید می كنند و چنانچه نواقص و مشكلات حل نشود ، مطمئناً در سهمیه سال آینده فوتبال كشور تاثیرگذار خواهد بود.

كوشا ضمن تقدیر از مدیرمجموعه ورزشی آزادی گفت:مدیریت ورزشگاه آزادی در خصوص برگزاری مسابقه خانگی سایپا مقابل استقلال كمال لطف را نسبت به ما داشت كه جا دارد از ایشان تشكر نمایم ولی سئوال من این است ، چرا سایپا با داشتن ورزشگاه باید بازیهای خانگی خود را در بیرون از خانه برگزار كند؟

وی گفت: مشكلات استادیوم انقلاب كرج با همت ، همدلی و همكاری حل شدنی است، كه جا دارد تمام مسوولان نسبت به رفع مشكلات این استادیوم، بسیجی وار همت بگمارند تا مردم استان البرز بتوانند میزبان تیمهای پر طرفدار پیروزی و استقلال در شهر خود باشند.

در ادامه منتقمی مدیر كل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به فعالیت های انجام شده در خصوص رفع نواقص استادیوم انقلاب كرج گفت : ما در حال رفع نواقص هستیم و پیشرفت خوبی نیز در این زمینه حاصل شده است.

وی افزود : نظرات امنیتی نیروی انتظامی نیز در بازدید نماینده این نیرو از استادیوم اخذ شده است، كه این اشكالات نیز به زودی رفع خواهد شد و امیدوارم بتوانیم با كمك همه مسوولان در كوتاهترین زمان شاهد برگزاری مسابقات بزرگ در استادیوم انقلاب كرج باشیم.

در پایان این نشست فرهادی استاندار البرز دستورات لازم در خصوص رفع سریع موانع مشكلات و استادیوم انقلاب جهت برگزاری مسابقات خانگی سایپا مقابل استقلال و پیروزی را صادر كرد و خواستار همكاری تمامی مسوولان تا رفع مشكلات موجود شد. ك/2

7422/1027/1647





:: برچسب‌ها: زنده , شیکاگو ,
:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: